dziś jest:


Newsletter
Zapisz się na darmowy newsletter:

Dział informacyjny





przeglądaj
BMW 645

BMW 645 

 

 

Luksusowy samochód sportowy o nadwoziu coupe (segment G) którego produkcję uruchomiono w roku 1976 oferując do sprzedaży do roku 1989, a nstępnie w nowej wersji od 2003 roku. Pierwsza generację można określić spadkobiercą modelu CS i CSL (typ E9). Samochód zaprojektowany został przez Paula Bracqa i do dziś imponuje swoją sylwetką. Nadal pozostaje nowoczesna, uniwersalna i zadziwia znakomitymi proporcjami. Producent wycofał z rynku tę wersję po sprzedaży ok dziewięćdziesięciu tysięcy sztuk zastępując je modelem E31 /seria 8/ aby czternaście lat póżniej przywrócić jego produkcję. Druga generacja 645-ki dostępna była do końca 2010 roku, którą następnie w  2011 r pomimo kryzysu na rynkach motoryzacyjnych zastąpiono modelem trzeciej generacji /F12/F13/


Bezapelacyjnie widok zewnętrzny "szóstki" jest piorunujący.  Bez względu czy jest to wersja Coupe, czy też Cabrio trudno jest oderwać wzrok od majestatycznego wyglądu. Projektantowi udało się w sposób perfekcyjny połączyć sportową stylistykę z ewidentnie eleganckim charakterem pochodzącym od aut wyższej klasy choć niektórym wydawało bysię to niemożliwym do zrealizowania. Końcówki wydechu, wloty powietrza pokryte chromem, kształt biksenonowych reflektorów, wyjątkowe kierunkowskazy wkomponowane w błotniki to detale podkreślające agresywny charkter modelu. Jednocześnie zajmując miejsce za kierownicą tego bawarskiego coupe trudno nie odnieść wrażenia że oto dostajemy do dyspozycjii super wygodną limuzynę. Perfekcyjnie wyprofilowane podgrzewane skórzane siedzenia, automatyczna wielostrefowa klimatyzacja, samoczynnie przyciemniające lusterka, czujniki zmierzchowe i deszczu, doskonały zestaw nagłaśniający dysponujący dziewięcioma głośnikami to tylko niewielka częśc wyposażenia które w standardzie znalazły się w "szóstce" Dodać należy że elegancka konsola zawiera w sobie duże proste i czytelne wskaźniki pozwalające w łatwy sposób opanować obsługę pomimo sporej liczby przełączników. Pasażerowie przednich foteli nie będą narzekać na bolące plecy nawet po kilkuset kilometrowej podróży, nieco mniej miejsca zwłaszcza na nogi mają siedzący z tyłu. Jest to wynikiem takiego zagospodarowania przestrzeni aby w bagażniku znalazło się miejsce na większą ilość bagażu, co przy tego typu pojazdach jest wyjątkiem  /przeważnie posiadają schowek na neseser z gotówką/  

Co do do jednostek napędowych powiedzieć można że królują benzyny! Do auta dla wybranych, wyjatkowe silniki! Największy seryjnie montowany sinik benzynowy V10 o pojemności 5,0litra dysponujący moca powyżej 500KM. stosowany w wersji M6 – niesamowita elastyczność,  przyspieszenie 4,6s do 100km/h i wrażenia które trudno opisać.
Równie atrakcyjne osiągi uzyskujemy z silników V8 o pojemności 4,4litra i 4,8litra o mocach odpowiednio 333KM i 367KM. Można też kupić BMW 645 z silnikiem diesla 3,0 litra z sześcioma cylindrami. Samochód w takiej wersji jest zacznie tańszy - ale dysponuje "tylko" 286KM i trzeba sobie odpowiedzieć na podstawowe pytanie czy da się szpanować "ropniakiem"?

 

 

wildern 2012

Polub demot.pl na Facebooku