„Trynid komunikacja” to nielimitowana i . profesjonalna pomoc prawna w sprawach
związanych z posiadaniem i wykorzystywaniem
pojazdu mechanicznego, przekazywana w formie telefonicznejlub mailowej.
Każdy, kto wykupi dostęp do usługi otrzymuje wygenerowany Indwidualny numer karty, który
umożliwi skorzystanie z produktu ,,Trynid Komunikacja".
Chcąc skorzystać z usługi, Klient:
- łączy się z numerem telefonu Call Center, gdzie proszony jest o podanie danych umożliwiających identyfikację uprawnień do skorzystania z usługi (numeru karty),
- po pozytywnej identyfikacji Klient przedstawia pracownikowi informację, jakiej dziedziny prawa dotyczy jego pytanie,
- w celu umożliwienia Klientowi skorzystania z pomocy Prawnika zajmującego się daną dziedziną prawa, Klient na prośbę pracownika Call Center, podaje dodatkowe informacje niezbędne do połączenia go z odpowiednim Prawnikiem,
- po ustaleniu wszystkich niezbędnych informacji pracownik Call Center przełącza rozmowę do odpowiedniego Prawnika, którego zadaniem jest świadczenie usługi,
- w rozmowie z Prawnikiem Klient podaje szczegóły sprawy, której dotyczy problem prawny oraz wskazuje, w jakiej formie oczekuje porady prawnej.