dziś jest:


Newsletter
Zapisz się na darmowy newsletter:

Dział informacyjny





przeglądaj
Honda Civic SI

Honda Civic SI

 

Civic Si została przeprojektowana w 2006 roku modelowym, wnosząc sporo znaczących zmian od poprzedniej generacji. Samochód wyposażony jest w 2,0-litrowym K20Z3 i-VTEC silnik, który wytwarza 197 KM (147 kW) i (188 Nm) momentu obrotowego, a także 6-biegową , manualną skrzynię biegów o spiralnym różnicowym ograniczonym poślizgu . Czterdzieści procent sztywniejsze sprężyny i sztywniejsze stabilizatory wzmocnił jakość prowadzenia w Civic Si. Jest to również najszybszy Civic Si fabrycznie 0-100km czasie 6,7 sekundy w zależności od modelu, Standardowe funkcje obejmują subwoofer i siedem-głośnikowy 350-watowy system dźwięku przestrzennego, 17-calowe felgi aluminiowe z oponami Michelin o rozmiarze 215/45R17. W Kanadzie, Acura CSX Type-S oferowany był w 2007 roku, pożyczając silnik i układ napędowy od Civic Si ale oferuje dodatkowe luksusowe wyposażenie, takie jak skórzane siedzenia. CSX  posiada podobny przód i budową nawiązuje do JDM Civic, ale z niewielkimi różnicami-CSX ma wytłoczenie biegnące wzdłuż maski po przedni zderzak, natomiast JDM nie. W 2009roku Civic Si otrzymał kilka drobnych poprawek, które zawierają m.in. grafitowe felgi ze stopów lekkich i nową tapicerkę z czerwonymi przeszyciami,oraz czujniki ciśnienia opon, nowy tylny spoiler dla coupé. Civic SI otrzymał równierz poprawiony przedni zderzak i grill, nowy kształt świateł przeciwmgielnych oraz USB MP3 player wejście jako wyposażenie standardowe, jasne i bursztynowe żarówki do przednich i tylnych kierunkowskazów , jasny klosz, zamiast czerwonego światła stop na tylnym spojlerze. Kilka nowe kolory zostały wprowadzone także, jak Redline pomarańczowej Pearl, Dyno niebieskim, Polished Metal Metallic i Kryształowej Czarnej Perły, zastępując wcześniej podobne kolory. W naszym komisie mięliśmy okazję "gościć" Civica w wersji SI i-VTEC 197KM jest to auto, które potrafi dostarczyć sporo emocji z jazdy zarówno pod względem osiągów jak i ergonomii wnętrza i iście sportowego charakteru pod względem prowadzenia Japońskie coupe posiada genialnie zestrojoną krótką skrzynie biegów a zaraz obok dźwignia hamulca ręcznego, wszystkie panele i przełączniki umiejscowione właśnie tam gdzie powinny się znajdować. Estetyczne i trzymające w zakrętach fotele przeszyte czerwonymi nićmi mogły by mieć nieco lepiej dobraną jakość materiału obawiam się,że zamsz będzie poddatny na szybsze zużycie. Jeśli chodzi o ocenę ogulną to pątka z plus-em :)